FortaRock XL - 1 Juni 2013, Gofferpark Nijmegen

JasonV

Re: FortaRock XL - 1 Juni 2013, Gofferpark Nijmegen

Bericht door JasonV » do 30 mei 2013, 13:23

Bovendien heb je daarna nog Opeth en Hatebreed (kan ze persoonlijk allebei wel missen haha), kan zijn dat mensen daar nog even gaan kijken. Wij gaan er in ieder geval voor zorgen dat we hoe dan ook goed komen te staan!

Daarnaast vinden mijn oren Amon Amarth steeds leuker te vinden, nooit gedacht dat ik grunten zou kunnen waarderen... maar dit is gewoon van een andere wereld. Zo bruut.

Nog maar 2 daagjes! Can't fucking wait \m/! Misschien zien we elkaar nog wel daar.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » do 30 mei 2013, 16:28

Haha gelukkig hebben we er allebei zin in. Weet niet of we elkaar zien, misschien wel maar dan zal het onbewust zijn want 1) Ik ken je niet :P en 2) Ik zal de dag zeker niet nuchter afsluiten :mrgreen:

Kruspe

Bericht door Kruspe » zo 02 jun 2013, 14:00

Het slechtste festival ooit. Triest dat Rammstein hier speelde. Op Rammstein na was alles aan dit festival ruk:

De bands (dat Volbeat sloeg echt alles), de organisatie, maar vooral het publiek. Wat een trieste bedoeling. Er was gewoon geen sfeer, hoe goed er ook gespeeld werd door Rammstein.
Doch der Haifisch lebt im Wasser, so die Tranen sieht man nicht

JasonV

Bericht door JasonV » zo 02 jun 2013, 15:08

Kruspe schreef:Het slechtste festival ooit. Triest dat Rammstein hier speelde. Op Rammstein na was alles aan dit festival ruk:

De bands (dat Volbeat sloeg echt alles), de organisatie, maar vooral het publiek. Wat een trieste bedoeling. Er was gewoon geen sfeer, hoe goed er ook gespeeld werd door Rammstein.
Vond sommige bands leuk, de andere weer compleet ruk. Volbeat had weg mogen blijven en het publiek was prima (op Volbeat na, met dronken idioten die zo nodig moeten moshen op IEDER FUCKING NUMMER).

De invaller voor 5FDP was VERSCHRIKKELIJK, dat wel, Textures... Teach me one-note guitar breakdowns please? Volkomen talentloos, maar dat is mijn mening. Snel weggegaan daar. Ook Delain vond ik 3x niks.

Anyway:

Audrey Horne was awesome, Delain was kut, Enslaved/Hacktivist waren allebei kut, Textures was kut, Heaven Shall Burn was wel leuk om te zien, Airbourne was AWESOME, Mastodon en Finntroll allebei maar geskipt, Motörhead was wel cool voor de 2 nummers die ik gezien heb, Amon Amarth was BRUUT, Volbeat was kut maar wel respect dat ze even een eerbetoon deden aan Jeff Hanneman en Rammstein was uiteraard het hoogtepunt van de dag, ook al vond ik Ahoy vorig jaar ietsjes beter :)

Het geluid had ook wel beter gemogen, vooral in de tent... vond het verder rest wel opzich prima geregeld.

Het was mijn eerste festival en het is me opzich goed bevallen. Even de line-up aankijken volgend jaar en misschien gaan we dan weer...

Plaats reactie