Rammstein verloot onder hun fanclub leden een beperkt aantal plaatsen voor 2 exclusieve tryout shows in Gelsenkirchen.
Deze shows worden op 24 & 26 mei gehouden.
Deelnemen kan via de link in de mail die alle fanclub leden gekregen hebben.
De winnaars mogen 1 gast meenemen. Deze gast hoeft geen fanclub lid te zijn.
Verloting exclusief tryout optreden in Gelsenkirchen
- Der Meister
- Contacteer:
- Der Meister
- Contacteer:
Re: Verloting exclusief tryout optreden in Gelsenkirchen
Yes ik ben erbij 24 mei in Gelsenkirchen!!!
Wie van jullie is er nog meer bij op de 24e of 26e?
Wie van jullie is er nog meer bij op de 24e of 26e?
Whoohoo!!! Ik ben er ook bij op 24 mei!
Zo hey, gefeliciteerd allemaal. Hebben jullie nou zoveel mazzel of zijn er niet echt veel leden van de fanclub (ik niet in ieder geval).
- Der Meister
- Contacteer:
Ik heb totaal geen idee, hoeveel LIFAD members er uitgeloot zijn voor deze 2 tryout shows.
Ik kom online maar heel weinig reacties tegen van winnaars via de grote Rammstein fansites.
En daarvan zijn er bij mij tot nu toe maar 3 uit Nederland bekend, inclusief mezelf.
Ik kom online maar heel weinig reacties tegen van winnaars via de grote Rammstein fansites.
En daarvan zijn er bij mij tot nu toe maar 3 uit Nederland bekend, inclusief mezelf.
van de Rammstein fanclubs zijn er in ieder geval Servië, Australië en LIFAD community.
Voor de rest heb ik ook nix gehoord. Wat wel duidelijk is, is dat de fanclubs deze keer niet automatisch uitgenodigd zijn. Onder andere UK en Noorwegen zijn er niet bij.
Voor de rest heb ik ook nix gehoord. Wat wel duidelijk is, is dat de fanclubs deze keer niet automatisch uitgenodigd zijn. Onder andere UK en Noorwegen zijn er niet bij.
Zijn deze concerten ook in de Veltins-Arena? Of kleinschalig zoals ze vaker hebben gedaan?
En en en en??