Live dvd Blu-ray Stadium Tour

Alles over de uitgebrachte video's, dvd's en videoclips hoort in de forum
Plaats reactie
Rammer

Live dvd Blu-ray Stadium Tour

Bericht door Rammer »

Rammstein heeft Foro Sol Mexico city 2022 professioneel opgenomen voor een live dvd.
Wat zal de nieuwe dvd worden ? Mexico 2022 met wat bonus materiaal van Wenen 2019 en een concert van 2023 ? Met songs die niet in Mexico 2022 gespeeld zijn.
Wanneer zal de nieuwe live uitkomen ? Ik hoop dat het niet weer 5 jaar gaat duren net als de vorige live dvd's
Laatst gewijzigd door Rammer op do aug 24, 2023 2:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Der Meister
Contacteer:

Re: Live dvd Europe Stadium Tour

Bericht door Der Meister »

Ik zou het niet weten.
Welke concerten dit jaar (2023) zijn geheel of gedeeltelijk opgenomen dan?
Het zou wel vet zijn als er van de stadium tour een live dvd uitgebracht word. Maar welk concert dan het hoofd deel word en wat dan als eventueel extra, dat is nog een vraag.
Rammer

Re: Live dvd Europe Stadium Tour

Bericht door Rammer »

Ik weet alleen dat Mexico 2022 en Wenen 2019 professioneel opgenomen zijn. Van een 2023 concert weet ik het niet.
Wat zou kunnen voor de Stadium tour dvd Blu-ray: Mexico Foro sol 2022 als volledige show. En wat nummers die niet in Mexico gespeeld zijn zoals van Wenen 2019 en wat nummers van een 2023 concert die niet in Mexico gespeeld zijn. En een making of van de stadium tour. Dan heb je 2 mooie dvd's in 1 pakket :)
Jelle

Re: Live dvd Blu-ray Stadium Tour

Bericht door Jelle »

In 2023 hebben ze volgens mij niks professioneel opgenomen, op die kleine stukjes die op Instagram staan na dan.

Van mogen ze 2019 en 2022 allebei volledig uit brengen. En dan alle 5 concerten die zijn opgenomen apart graag. Niet zoals altijd dat ze dagen door elkaar mengen (wat ze toch wel weer doen :lol:)
Plaats reactie