Rammstein live tour 2023
Re: Rammstein live tour 2023
Zou humor zijn geweest als ze Pussy hadden vervangen voor Dicke Titten 

Hebben we er al wat zin in ? 

Wat waren ze in vorm de 2 concerten in Groningen!!
Ik vond het concert afgelopen 6 Juli heel goed in Groningen. De warmte straling van het vuur voel je ook in je gezicht. Ik had een mooie plek en ik heb de bandleden op het kleine podium met Engel heel dichtbij gezien. Ik vond het geluid alleen te hard en de bas was ook te hard. Het geluid was 103 decibel. Ik had ook oordoppen in om problemen te voorkomen. Ik vond het wel een mooie ervaring en een goed concert.
- Der Meister
- Contacteer:
Ik heb zelf Rammstein tijdens deze tour in Madrid en Berlijn gezien. Madrid was feuerzone en Berlijn tribune..
Beide shows waren geweldig goed, alleen begon Rammstein in Madrid pas om 22:00uur te spelen, omdat het toen pas donker werd.
Zoud n ze volgend jaar ook nog gaan spelen denken jullie? Rammstein bestaat dan namelijk 30 jaar en dan zou iets speciaals wel leuk zijn.
Beide shows waren geweldig goed, alleen begon Rammstein in Madrid pas om 22:00uur te spelen, omdat het toen pas donker werd.
Zoud n ze volgend jaar ook nog gaan spelen denken jullie? Rammstein bestaat dan namelijk 30 jaar en dan zou iets speciaals wel leuk zijn.
Ik hoop dat ze in ieder geval wel doorgaan. En als ze weer gaan touren dan denk ik eerder dat ze naar Zuid-Amerika en Australië gaan; daar zijn ze met deze tour nog niet geweest. Dit is al de derde tour met deze opzet in Europa en dat is denk ik wel genoeg....Der Meister schreef: ↑ma jul 24, 2023 2:16 pm Zoud n ze volgend jaar ook nog gaan spelen denken jullie? Rammstein bestaat dan namelijk 30 jaar en dan zou iets speciaals wel leuk zijn.
Nog niks bekend over een nieuwe Stadium tour. Rammstein heeft nu 3 keer een Stadium tour gedaan die in grote lijnen hetzelfde was. Zou een festival tour of een nieuwe tour in concerthallen met een wat andere setlist en podium een optie zijn ?
Ik ben benieuwd of ze verder gaan, of dat er weer een tour komt.
Ik hoop persoonlijk wel van harte dat ze geen festivals gaan doen. Daar komen ze gewoon een stuk minder tot hun recht, vooral qua publiek.
Ik hoop persoonlijk wel van harte dat ze geen festivals gaan doen. Daar komen ze gewoon een stuk minder tot hun recht, vooral qua publiek.
- Der Meister
- Contacteer:
Op dit moment is er nog niks officieel bekend gemaakt voor volgend jaar, er zijn zelfs geen geruchten.
Het zou wel vet zijn als ze weer optreden, want dat zou speciaal voor hun 30-jarig jubileum zijn.
Na 3 jaar lang deze stadion concerten, mogen ze van mij ook wel weer iets anders gaan doen.
Het liefst ook weer kleiner, met een ander podium en zeker een ander voorprogramma.
Laat het iets unieks zijn voor hun jubileum.
Richard heeft onlangs wel iets gepost op zijn persoonlijke social media wat hint naar iets speciaals volgend jaar.
Het zou wel vet zijn als ze weer optreden, want dat zou speciaal voor hun 30-jarig jubileum zijn.
Na 3 jaar lang deze stadion concerten, mogen ze van mij ook wel weer iets anders gaan doen.
Het liefst ook weer kleiner, met een ander podium en zeker een ander voorprogramma.
Laat het iets unieks zijn voor hun jubileum.
Richard heeft onlangs wel iets gepost op zijn persoonlijke social media wat hint naar iets speciaals volgend jaar.