Rammstein tour 2022
Re: Rammstein tour 2022
Er komen ook wel eens professioneel opgenomen beelden langs van de 2022 live tour van Rammstein op social media en Youtube. Kan Rammstein kiezen welk concert ze op een live dvd willen uitbrengen ? Of Moet Rammstein voor een live dvd extra camera materiaal daarvoor hebben ?
- Der Meister
- Contacteer:
Rammstein zelf heeft een fotograaf bij zich deze hele tour die naast prachtige foto's ook regelmatig korte filmpjes schiet gedurende de shows.
Andere professionele beelden zijn mogelijk afkomstig van de lokale media, die ook veel aanwezig zijn tijdens de concerten of van creatieve fans die heel handig zijn in het bewerken van videobeelden.
Als Rammstein zelf een live dvd uit wil brengen, dan zullen ze vooraf al weten bekeken hebben van welk optreden deze opnames zullen worden gemaakt.
Want je moet daar toch een professionele cameracrew voor inhuren, met meerdere cameras en andere bijbehorende apperatuur.
Andere professionele beelden zijn mogelijk afkomstig van de lokale media, die ook veel aanwezig zijn tijdens de concerten of van creatieve fans die heel handig zijn in het bewerken van videobeelden.
Als Rammstein zelf een live dvd uit wil brengen, dan zullen ze vooraf al weten bekeken hebben van welk optreden deze opnames zullen worden gemaakt.
Want je moet daar toch een professionele cameracrew voor inhuren, met meerdere cameras en andere bijbehorende apperatuur.
Bedankt voor je reactie.
Ja dat dacht ik al dat Rammstein voor een live dvd een professionele camera crew met meerdere camera´s en apparatuur nodig heeft.
Ik zou het mooi vinden als Rammstein van de 2022 live tour een live dvd uitbrengt.
Heeft Rammstein al een live dvd opgenomen van de 2022 live tour ?
Zou Göteborg of Mexico een geschikte locatie voor een live dvd zijn ? Hier staan ook 3 datums gepland.
Ja dat dacht ik al dat Rammstein voor een live dvd een professionele camera crew met meerdere camera´s en apparatuur nodig heeft.
Ik zou het mooi vinden als Rammstein van de 2022 live tour een live dvd uitbrengt.
Heeft Rammstein al een live dvd opgenomen van de 2022 live tour ?
Zou Göteborg of Mexico een geschikte locatie voor een live dvd zijn ? Hier staan ook 3 datums gepland.
- Der Meister
- Contacteer:
Op dit moment heeft Rammstein nog nergens tijdens deze 2022 tour uitgebreid opnames gemaakt voor een mogelijke live dvd.
Of dat nog ergens gaat gebeuren is afwachten.
Misschien dat er dan zo'n verzamel live dvd komt, met opnames van verschillende concerten.
Wel is bekend dat er tijdens de 2019 tour bij de afsluitende shows in Wenen professionele opnames gemaakt zijn. Of deze ooit uitgebracht gaan worden is afwachten.
We wachten namelijk ook nog steeds op de live DVD van de Mutter tour.
Of dat nog ergens gaat gebeuren is afwachten.
Misschien dat er dan zo'n verzamel live dvd komt, met opnames van verschillende concerten.
Wel is bekend dat er tijdens de 2019 tour bij de afsluitende shows in Wenen professionele opnames gemaakt zijn. Of deze ooit uitgebracht gaan worden is afwachten.
We wachten namelijk ook nog steeds op de live DVD van de Mutter tour.
Ok jammer. Want ik vind de 2022 live tour heel goed en heel groot. Zowel de setlist als de show.
Het zou wel goed kunnen dat Rammstein een concert gaat opnemen voor een live dvd van de 2022 live tour.
Ja klopt Rammstein heeft Wenen 2019 opgenomen. En op de Mutter tour dvd wachten we al 20 jaar
Het zou wel goed kunnen dat Rammstein een concert gaat opnemen voor een live dvd van de 2022 live tour.
Ja klopt Rammstein heeft Wenen 2019 opgenomen. En op de Mutter tour dvd wachten we al 20 jaar

Zou Foro Sol in Mexico een goede locatie zijn voor Rammstein om een live dvd op te nemen ? De fans in Mexico zijn altijd heel enthousiast heeft Paul een keer in een interview gezegd en het is dan ook donker op dat tijdstip voor betere effecten. Er staan daar ook 3 datums gepland in Oktober
Het zou kunnen Rammstein World heeft het er ook al over:
Acording to our sources, Rammstein will be filming the Mexico City concerts on October 1st, 2nd and 4th for a live release. Each date is usually filmed by the band's team to feed the screens on stage, but cameras should be added, especially to film wide shots.
As a reminder, the two concerts in Vienna in 2019 had been filmed. The images were used on trailers for the 2022 tour. Will they also be used on the next live release, in addition to those of Mexico City? Time will tell.
https://www.rammsteinworld.com/en/
Acording to our sources, Rammstein will be filming the Mexico City concerts on October 1st, 2nd and 4th for a live release. Each date is usually filmed by the band's team to feed the screens on stage, but cameras should be added, especially to film wide shots.
As a reminder, the two concerts in Vienna in 2019 had been filmed. The images were used on trailers for the 2022 tour. Will they also be used on the next live release, in addition to those of Mexico City? Time will tell.
Vandaag begint de Amerika live tour. Rammstein geeft vandaag hun eerste concert in Montréal Parc Jean-Drapeau van deze live tour
Goed nieuws: Rammstein gaat de concerten in Mexico opnemen voor een live dvd !
We were the first to announce it: Rammstein will film the Mexico City concerts on October 1st, 2nd and 4th in order to release a live album.
The information has now been officially confirmed by the band, on the LIFAD fanclub forum:
We were the first to announce it: Rammstein will film the Mexico City concerts on October 1st, 2nd and 4th in order to release a live album.
The information has now been officially confirmed by the band, on the LIFAD fanclub forum:
Ik heb volgens mij wat professionele camera's voorbij zien komen op wat beeldmateriaal. Volgens mij hadden ze nu ook 6 vuurtorens ipv 4.
Wat me wel verbaasde was hoeveel mensen wel niet een telefoon vast hadden en stonden te filmen (ook nog verticaal
), had verwacht dat het Mexicaanse publiek bekend stond om juist heel enthousiast tijdens een show te zijn ipv te staan filmen.
Maar Te quero puta is ook weer gespeeld (was te verwachten
)
Wat me wel verbaasde was hoeveel mensen wel niet een telefoon vast hadden en stonden te filmen (ook nog verticaal

Maar Te quero puta is ook weer gespeeld (was te verwachten