Alle Rammstein fans hopen dat ze volgend jaar (2027) weer live kunnen zien. Maar zeer waarschijnlijk wordt dat toch pas 2028. De band zou dan een festival tour gaan doen.
Er zijn momenteel divers bronnen die van deze geruchten spreken.
https://www.facebook.com/share/1DFX8Ts7n5/
(geruchten) Rammstein doet festival tour in 2028
- Der Meister
- Contacteer:
Re: (geruchten) Rammstein doet festival tour in 2028
Dat zou best jammer zijn...
Zie Rammstein toch liever een zelfstandige show doen
Zie Rammstein toch liever een zelfstandige show doen
- Der Meister
- Contacteer:
Ja dat ben ik wel met je eens.
Maar het hoeft voor mij dan niet meer zo groots als dat ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Het mag best weer iets kleiner en compacter.
Zo zijn er ook veel fans die b.v. Rammstein zouden willen zien, zoals deze waren tijdens de Herzeleid en Sehnsucht tours.
Iets kleiner mag van mij ook wel, het lijkt het me wel vet om ze weer eens een arena tour te zien doen, zoals Ahoy, Ziggo... Net iets kleiner (en vooral donkerder) dan de stadions!
Maar zulke kleine evenementen als in hun begin tijd, daar hebben ze toch een te groot publiek voor ben ik bang
(al zou me het fantastisch lijken om het mee te maken)
Maar zulke kleine evenementen als in hun begin tijd, daar hebben ze toch een te groot publiek voor ben ik bang
- Der Meister
- Contacteer:
Ja daar heb je wel gelijk in. Kleinere zalen uit die tijd, zoals de Melkweg in Amsterdam, dat gaat nu echt niet meer passen.
Maar wat wel mogelijk is, is dat ze hun muziekkeuze, kostuums, vuurwerk, effecten en podium aankleding terugbrengen naar dat wat ze toen ook hadden.
Rammstein met een eigen concert, maar dan een iets kleinere setting dan de stadium tour zou ik dan ook mooi vinden. En dat Rammstein dan ook wat nummers speelt die Rammstein lang geleden live gespeeld heeft of nog nooit live gespeeld heeft.
Gewoon alles behalve een festival tour eigenlijk