Rammstein onthult concert locaties voor 2020

Nieuws over de concerten, tours etc word hier besproken
steinramm

Re: Rammstein onthult concert locaties voor 2020

Bericht door steinramm » wo jul 03, 2019 11:24 am

FF een vraagje tussendoor. Ik was lid bij LIFAD maar dacht dat dat automatisch verlengd werd maar was dus niet zo!! Weet het.... eigen schuld maar kan nu vanaf morgen 11 uur weer lid worden maar dan is de presale afgelopen begreep ik. Maar ben ik dan wel eerder dan de reguliere verkoop voor Nijmegen of sluit ik dan weer achteraan aan en moet ik in de stress zitten voor een kaartje? Wat dat betreft is het jammer dat ze zo populair zijn want vroeger had ik nooit problemen. (zelfs Park Wuhlheide kon ik toen gewoon krijgen.)

Der Meister
Contacteer:

Bericht door Der Meister » wo jul 03, 2019 11:27 am

Dat is enorm zonde, want nu kun je net als het reguliere publiek pas vanaf vrijdag kaarten kopen.

steinramm

Bericht door steinramm » wo jul 03, 2019 11:51 am

Was er al bang voor maar had een hoopje dat ik dan morgen nadat ik opnieuw lid werd alsnog voorrang had op het reguliere publiek...maar goed eigen fout

steinramm

Bericht door steinramm » vr jul 05, 2019 10:02 am

Jawel! Nog in de FEUERZONE ook!
En nu snel weer bij LIFAD want deze stress wil ik niet meer

Der Meister
Contacteer:

Bericht door Der Meister » za jul 06, 2019 9:42 am

Wat vonden jullie zelf van de kaartverkoop gisteren?
Ik heb zelf gisteren geen kaarten gekocht omdat ik ze al via de LIFAD voorverkoop gekocht had, maar op internet waren overal de klachten te lezen over het lange wachten, de site die er steeds uit lag en vooral ook op het moment van betalen ging het vaak fout, waardoor mensen alsnog geen kaarten hadden.

Wat mij trouwens opvalt aan de lijst met concertdata voor volgend jaar, is dat er tussen Oostende, Belfast en Nijmegen steeds 1 volledige week vrij is. Hier zullen vast nog wel shows tussen gepland worden.
En ik denk dat dit wel shows in de UK zullen worden omdat steeds vermeld werd dat die nog zouden komen.
Al zou het vet zijn als er voor Oostende en Nijmegen nog een tweede show bij komt.

Jelle

Bericht door Jelle » za jul 06, 2019 4:44 pm

De eerste 20 minuten werd je doorverwezen naar een pagina waar je geen kaarten kon selecteren. Hele wachtrij in de war natuurlijk. Na een tijdje kon je kaarten selecteren, weer een eindeloze wachtrij met (soms) debiele plaatjes waarbij je dingen moet selecteren om te bewijzen dat je geen bot bent. Vage foto's gericht op Amerikaans publiek, brandkranen? Ja die zitten hier bij ons onder de grond en zijn niet rood. Bussen? Ja die knalgele dingen met een motorkap natuurlijk. (niet dat dit een groot probleem is maar er zullen vast een paar mensen over struikelen, helemaal als de pagina op zo'n moment crashed).
Na één uur en 10 minuten wachten had ik 2 kaarten, en hierbij gebruikt gemaakt van 3 apparaten tegelijk. Ik denk dat het gewoon een kwestie van geluk is geweest, had ik meerdere willen kopen zal er vast een foutmelding geweest zijn dat er voor deze selectie niets beschikbaar meer was. Wel bijzonder dat er natuurlijk mensen zijn die de kaarten voor woekerprijzen op marktplaats zetten omdat "we teveel kaarten hebben gekocht per ongeluk".

Wat betreft Belfast en de week daarvoor en daarna, ik denk dat het voornamelijk reistijd is. Al die trucks naar Noord-Ierland moeten is best een grote logistieke operatie, en dan is het best veel werk voor 1 show. Wat je zegt het zou logischer zijn als er meerdere optredens zouden zijn op de Britse eilanden.

Jelle

Bericht door Jelle » vr jul 12, 2019 2:18 pm

Er is inderdaad een concert bijgekomen op 20 juni in de UK, plus nog 1 op 10 juli in Lyon en 1 augustus in Gotenburg.

Rammer

Bericht door Rammer » za jul 13, 2019 9:29 am

Mooie datums voor Europa live tour.
Gaat Rammstein ook weer op live tour door Amerika ?

Der Meister
Contacteer:

Bericht door Der Meister » zo jul 14, 2019 12:50 pm

Rammer schreef:
za jul 13, 2019 9:29 am
Mooie datums voor Europa live tour.
Gaat Rammstein ook weer op live tour door Amerika ?
Er is nog niks officieel, maar er word gezegt dat Rammstein deze winter/voorjaar naar Amerika zou gaan.
Maar dat lijkt mij wel vreemd, omdat er nog helemaal niets bekend gemaakt is.

Rammer

Bericht door Rammer » zo jul 14, 2019 7:27 pm

Klopt. Ik had ook ergens gelezen dat Rammstein ook naar Amerika zou gaan met deze live tour. Wanneer dat is is nog niet officieel bekend gemaakt.
Ik denk dat er van deze tour ook weer een live dvd gemaakt gaat worden. Berlijn 2020 een goede optie voor een live dvd ?

Plaats reactie